Opel Insignia u rujnu će se - na međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu - pokazati u još jednom izdanju. Dok je Insignia Sports Tourer elegantan obiteljski i poslovni karavan, Insignija Country Tourer ima podignuto podvozje (udaljenost od podloge je 20 mm veća od standardne) i istaknute elemente za zaštitu karoserije. Zaštitne ploče ispod karoserije sprijeda i straga kombinirane su s bočnim zaštitnim obrubima blatobrana i pragova, a sve je zaokruženo dvostrukom ispušnom cijevi. Opelov napredan pogon na sve kotače s promjenjivom raspodjelom okretnog momenta osigurava držanje podloge i besprijekorno upravljanje u svim uvjetima vožnje.
Elektronički kontrolirani 4x4 pogon sastoji se visokokvalitetne spojke koja radi prema Haldex principu, te elektronički kontroliranog diferencijala s ograničenim proklizavanjem koji osigurava vrhunsku trakciju na asfaltiranim i neasfaltiranim podlogama. Stalno se prilagođava uvjetima na cesti te neprimjetno mijenja raspodjelu okretnog momenta od 0 do 100% između prednje i stražnje osovine te stražnjih kotača.
Na izbor će biti tri snažna turbo motora s do 400 Nm okretnog momenta. Dvolitarski SIDI benzinac ima 250 KS i izravno ubrizgavanje, a izabrati se može i 2,0 BiTurbo CDTI motor sa 195 konjskih snaga. Njegov sekvencijalni dvofazni turbopunjač odgovoran je za direktan odziv na gas i izvrsnu vuču. Agregat 2,0 CDTI sa 163 konjske snage i 350 Nm okretnog momenta (i jednom ispušnom cijevi) upotpunjuje ponudu motora, a okretni se moment pomoću overboosta nakratko može podići i na 380 Nm. Motore 2,0 SIDI Turbo i 2,0 CDTI moguće je upariti sa šesterostupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem, dok je 2,0 BiTurbo CDTI dostupan samo s automatskim.
>> Insignia - novo izdanje u Hrvatskoj se može naručiti danas